Assistent Manager Techniek Metro & Tram

Bekwaam zoekt voor de Gemeente Amsterdam een Assistent Manager Techniek Metro & Tram. De Assistent Manager Techniek ondersteunt de Manager Techniek binnen het programma Signalling & Control en is verantwoordelijk voor het bevindingenproces, voortgangsrapportages en de voorbereiding van technische meetings.

Spreekt dit je aan neem dan snel contact met ons op via 076-205 08 88!

Je functie

De Assistent Manager Techniek ondersteunt de Manager Techniek binnen het programma Signalling & Control en is verantwoordelijk voor het bevindingenproces, voortgangsrapportages en de voorbereiding van technische meetings.
Je werkzaamheden;
1. Het verwerken van de test- en exploitatiebevindingen op het gebied van CBTC.
2. Het opstellen en bijhouden van de voortgang van de afdeling Techniek d.m.v. een vastgesteld dashboard.
3. Het rapporteren en verantwoorden over de voortgang m.b.t. Techniek en IT aan de manager.
4. Het tot afronding brengen van issues op het gebied van CBTC binnen het bestaande Issuemanagementproces.
5. Het coördineren en bewaken van de toetsing van technische documenten.
6. Werken aan afgebakende opdrachten op het gebied van technische vraagstukken.
7. Het deelnemen aan het S&C team Techniek, samen met de manager en inhoudelijk specialisten.
8. Het tijdig signaleren en onder de aandacht brengen van mogelijke knelpunten op het gebied van Techniek en IT en hierop maatregelen organiseren, binnen het S&C team en met stakeholders.

Functie eisen

Je hebt

  • in de afgelopen 2 jaar geen ambtelijke aanstelling gehad bij de gemeente Amsterdam
  • een erkend hbo diploma in een technische richting
  • minimaal 2 jaar aantoonbare ervaring (opgedaan in de laatste 5 jaar) met het werken in infra en/of IT projecten.
  • Aantoonbare kennis en ervaring op het gebied van het ondersteunen van het technisch management in grote infra en/of IT projecten.
  • Aantoonbare kennis en ervaring op het gebied van technische vraagstukken analyseren en tot een oplossingsrichting brengen in de vorm van een rapportage of second opinion.

Organisatie

De gemeentelijke organisatie bestaat uit vier clusters, een bestuurs- en concernstaf en zeven bestuurscommissies (stadsdelen). De stadsdelen besturen samen met de gemeenteraad, burgemeester en wethouders de stad Amsterdam. De clusters Ruimte en Economie, Sociaal, Dienstverlening en Informatie en Interne Dienstverlening bestaan uit afdelingen die expertise hebben op een specifiek terrein, zoals sport, jeugd of parkeren. Zij werken beleid uit tot stadsbrede kaders waarbinnen de stadsdelen het uitvoerende werk kunnen doen. Ook bieden zij directe ondersteuning aan bewoners die dit nodig hebben, bijvoorbeeld op het gebied van participatie of werk. De stadsdelen houden zich onder andere bezig met de inrichting van straten en pleinen, groen en parken, inzamelen van huishoudelijk afval en welzijnswerk in de buurt. Ze zorgen ervoor dat wat ze doen, past bij de behoeften in hun stadsdeel en bij het beleid voor de hele stad.
Meer informatie over de gemeentelijke organisatie is te vinden op: https://www.amsterdam.nl/

Aanbod

Leuke opdracht tot 31-12-2019
36 uur per week met de mogelijkheid tot verlenging 2 x tot maximaal 2 jaar totaal

Informatie en reactie

Voor meer informatie over deze vacature bel je Bekwaam via 076 205 08 88 of neem je direct contact op met onze consultant:

Peter de Koning

T 076 - 2050 888 | M 06 - 4278 8814
E peter@bekwaam.com

Kijk op LinkedIn voor meer achtergrondinformatie.

Roy Kolmschot

T 076 - 2050 888 | M 06 - 3414 4625
E roy@bekwaam.com

Kijk op LinkedIn voor meer achtergrondinformatie.

Dolf Derks

T 076 - 2050 888 | M 06 - 5321 4351
E dolf@bekwaam.com

Kijk op LinkedIn voor meer achtergrondinformatie.